Pora dnia: | |
Pora roku: | |
Pogoda: | |
Wydarzenia: | Brak |
Wchodzisz do baru i zauważasz w nim ogłoszenie.Są na nim wypisane zadania do wykonania(miejsca wymienione w zadaniu, a jeszcze nie istniejące zostaną stworzone po wybraniu owego zadania):
Spoiler:
Łatwe:
1. Pozbądź się upiora nawiedzającego polanę.
Cel: Upiór.
Miejsce: Polana.
Nagroda: 500 doświadczenia, 100 złota.
2. Chroń owce pasterza przed wilkami.
Cel: 2 owce, nie mogą zostać pożarte.
Miejsce: Zagroda (miasto Astran)
Nagroda: 500 doświadczenia, 120 złota.
3. Znajdź jednego z psów straży miejskiej.
Cel: pies zaginął
Miejsce: ??? (widziano go ostatnio w lesie, na polowaniu)
Nagroda: 300 doświadczenia, 120 złota.
4. Ucisz kłócących się marynarzy.
Cel: Kłócący się marynarze.
Miejsce: Stocznia(Ocean południowy)
Nagroda: 600 doświadczenia, 50 złota.
5. Chroń podróżnika.
Cel: Ochrona podróżnika.
Miejsce: Bagna
Nagroda: 600 doświadczenia, 150 złota.
6. Odnajdź zaginionego mężczyzne.
Cel: Zaginął mieszkaniec
Miejsce: Las (ostatnio tam się wybierał)
Nagroda: 500 doświadczenia, 200 złota.
Średnie:
1. Złap złodzieja.
Cel: Złodziej.
Miejsce: Ucieczka (Sklepy)
Nagroda: 1000 doświadczenia, 200 złota
2. Wybij śnieżne wilki zagrażające wiosce karhadran.
Cel: 3 Śnieżne Wilki.
Miejsce: Wioska Karhadran (Mgliste góry)
Nagroda: 1200 doświadczenia, 200 złota.
3. Wypędź gnomy z polany.
Cel: 10 gnomów.
Miejsce: Polana.
Nagroda: 1500 doświadczenia, Zbroja +1 poziom.
4. Zawieź ważną przesyłke do mędrca w Karhadran.
Cel: Dostarczyć pewien zwój do mędrca w Karhadran.
Miejsce: Wioska Karhadran (Mgliste góry)
Nagroda: 2000 doświadczenia, 500 złota.
Trudne:
1. Zabij golema stworzonego przez szaleńca.
Cel: 1 Kamienny golem.
Miejsce: Okolice Magicznego drzewa(Polana)
Nagroda: 3000 doświadczenia, Broń +1 poziom, 500 złota.
2. Stłum bunt.
Cel: 25 najemników.
Miejsce: Obóz(Obóz najemników)
Nagroda: 4000 doświadczenia, Zbroja + 1 poziom, 1000 złota.
3. Pomóż druidowi uzbierać różne składniki.
Cel: Zdobądź składniki które wymieni druid.
Miejsce: Kaplica (druid)
Nagroda: 5000 doświadczenia, 1000 złota, średni zwój leczenia.
UWAGA! Nowa zasada:
Do misji może przyłączyć się maksymalnie 5 graczy.Jeśli gracz jest o 4 poziomy mocniejszy od drugiego w grupie, liczba możliwych graczy uczestniczących w zadaniu zmniejsza się do 3.
Offline