Magic Warriors

Witaj przybyszu w MagicWarriors!Przeżywaj razem z nami przygody, sesje, eventy!Vivat MagicWarriors!Vivat!Vivat!

Ogłoszenie

Pora dnia:
Pora roku:
Pogoda:
Wydarzenia: Brak

#1 2008-10-15 16:41:52

Asgaroth

Stwórca

5593262
Zarejestrowany: 2008-10-15
Posty: 246
Punktów :   

Profesje oraz Rasy

W grze istnieje 19 profesji podstawowych :

Walczące wręcz:

-Wojownik-
Wojownicy to dumni ludzie, którzy nade wszystko cenią sobie honor i powagę.Potrafią posługiwać się tarczą i szerokim mieczem.

-Strażnik-
Strażnicy lubią wykonywać polecenia, jednak kiedy trzeba, potrafią się postawić.Są świetnymi pikinierami.

-Najemnik-

Najemnicy to przebiegli wojownicy, którzy pracują dla innych, wykonując trudne zadania, czy po prostu ochraniają ważne osobistości.Biegle władają dwoma mieczami.

-Paladyn-
Paladyni to wybrani przez kościół wojownicy.Najlepiej używają ciężkich młotów, lub mieczy.

-Gladiator-
Gladiatorzy uwielbiają walczyć na arenie.Najczęściej noszą tarcze, oraz krótkie włócznie.

-Barbarzyńca-
Barbarzyńcy to prymitywni wojownicy.Często używają wielkich toporów.

-Berserker-
Berserkerzy, to maszyny do masowego zabijania.Najlepiej walczą dwoma ciężkimi toporami obosiecznymi.

-Zabójca-
Zabójcy, jak sama nazwa mówi, mordują cicho i tylko w miejscach niewidocznych.Nigdy nie ukazują swej twarzy.Świetni z nich nożownicy.

Walczące magią
(mają na początku krąg 1 magii pasujący do profesji):


-Mag/Czarodziej-
Magowie to ludzie, którzy poświęcili się nauce o planistyce(teleportach), filozofii, oraz praktycznie każdej dziedzinie magii po trochu.(magia początkowa:Powietrze/Czarna magia)

-Czarownica/Wiedźma-
Czarownice to magiczne feministki, które warzą trucizny, jak i lekarstwa. Niektóre mają wrodzony talent do latania.(magia początkowa:Ogień/Mrok)

-Druid-
Druidzi to leśni pustelnicy, który łączą się z ludźmi tylko w krytycznych sytuacjach.Potrafią porozumiewać się ze zwierzętami, i wykorzystywać niektóre ich zalety.(magia początkowa:Biała magia/Ziemia)

-Polimorfita-
Są to druidzi, którzy poświęcili się wyłącznie zwierzętom, ich wadom i zaletom.Potrafią się zamieniać w niektóre z nich.(magia początkowa:Ziemia/Powietrze)

-Kapłan-
Kapłani to księża, którzy leczą siłą boską.Potrafią się posługiwać buławami.(magia początkowa:Biała Magia)


-Szaman-
Szamani robią różne wywary, potrafią zatruwać broń, cze strzały.Posługują się prymitywnymi dzidami.(magia początkowa:Biała magia/Czarna magia)

-Nekromanta-
Nekromanci to magowie, którzy zatracili się w sztuce ożywiania i przyzywania szkieletów, oraz w magii mroku w każdej istocie.Bardzo dobrze posługują się też sierpami.(magia początkowa:Czarna magia/Ogień)

-Władca żywiołów-
Władcy żywiołów to także magowie, jednak ci postanowili opanować w pełni magię każdego z żywiołów.(magia początkowa:Ziemia/woda/ogień/powietrze)

Walczące na dystans:

-Łowca-
Łowcy to najemnicy wynajęci do zabijania.Specjalizują się w celnych kuszach strzelających na bardzo dużą odległość bełtami z trucizną.

-Złodziej-
Złodzieje używają łuków, lub małych ,jednoręcznych kusz, o dobrej celności lecz małym zasięgu.

-Tropiciel-
Tropiciele używają tylko długich łuków, są bardzo szybcy i zręczni.

-Strzelec-
Strzelcy to wyborowi łucznicy, których zadaniem jest zawsze trafiać w cel.

____________________________________________________
Są to profesje podstawowe.Każdy nowy gracz wybiera którąś z nich na samym początku.
Profesjami są też kowal, alchemik, karczmarz, itp.Lecz to są prace.jeśli jesteśmy kowalem, a na początku wybieraliśmy Paladyna, to jesteśmy paladynem który pracuje jako kowal.
____________________________________________________



W grze 8 istnieje ras:

-Ludzie-
To najpospolitszy gatunek istot rozumnych. Szybko się mnożą, są bitni i bardzo pomysłowi, ta rasa przez wieki byłą uciskana, lecz teraz rozwija skrzydła. Jeśli jesteś człowiekiem jedno jest pewne, nikt nigdy nie powie że jesteś nudny. Wojownicy ludzi walczą z reguły wszystkimi odmianami miecza, łuku i noży.

-Elfy-
To rasa równie prastara, co magiczna. Duża większość jej przedstawicieli para się magią i od niej uzależnia swe życie, nieliczni którzy magii nie praktykują zajmują się łowiectwem lub innymi zawodami które z reguły nie wymagają niczego więcej poza chęcią i zacięciem. Elficcy woje używają łuków, szabli i mieczy, nigdy nie sięgają po topór czy nóż.

-Krasnoludy-
Nazywane są rasą robotniczą, gdyż kochają nie tylko ciężką pracę w kopalniach, tartakach czy na polach bitwy, gdzie sieją spustoszenie obcinając kończyny, głowy i inne odstające od tułowia przymioty, ale też ze względu na swe zamiłowanie do trunków i zabaw karczemnych. Krasnolud walczący w bitwie nigdy nie weźmie do ręki łuku, miecza czy czegokolwiek co nie ma w nazwie „topór” lub, w skrajnych przypadkach, „pika”.

-Niziołki(Hobbity)-
To prawdziwa elita mieszczańska. Zazwyczaj piastują wysokie funkcje w urzędach, bankach lub wielkich zakładach przemysłowych. Są pracowite, o ile w pracy mogą siedzieć, kochają knajpiane zabawy i w piciu stale konkurują z krasnoludami. Jednak w pracy zawsze są trzeźwe. Niziołek walczący to degenerat swego rodzaju, jednak czasem trzeba… wtedy to najchętniej sięgają po sztylety i noże, w ostateczności kosy i motyki, wszystko co jest cięższe od tych narzędzi jest za ciężkie dla hobbickich rąk.

-Duchy-
Ot i jedna z ciekawszych ras. Nie są to bezmyślne czy uciśnione dusze zmarłych lecz materialne (choć materia z której się składają nie jest zwykła lecz astralna) ciała które można zranić specjalnymi narzędziami, lub zwyczajnie je zabić (bogom dzięki iż tylko srebro ma na nich taki wpływ!). Większość istot rozumnych nie wie, iż duchy dzielą się na dwa rodzaje, dusze które uleciały z ciał śmiertelników lub duchy przyrody, energie pojedynczych kamieni, liści, drzew lub całych żywiołów. Duchy mogą się rozmnażać płciowo lub w sposób magiczny, choć nie opisze tu tego ostatniego. Duchy rzadko kiedy bywają magami, pewniej czują się walcząc jednoręcznymi mieczami i kuszami gdyż magia mogłaby uszkodzić materię astralną z której się składają.

-Kotołaki-
Rasa ta znana jest ze swego zamiłowania do wolności. Jej przedstawiciele są potomkami mutantów, którzy zmieniając się w koty odrzucili potęgę Mroku na rzecz wolności i uciekli z jego ziem. Kotołaki posiadają postawę humanoidalną, chodzą w pozycji dwunożnej zaś kocie cechy objawiają się u nich w sposób bardzo miły dla oka. Uszy kocie uszy ukryte w gęstych ciemnych włosach, kocie wąsy, ogony i sierść na całym ciele jest u nich normą. Nie są jednolitym gatunkiem, zdarzają się panterołaki, tygrysołaki, rysiołaki i wiele innych, zaś ich dzieci nigdy nie są tego samego podgatunku co ich rodzice. Walczą tylko wręcz nie używając żadnej broni poza własnymi dłońmi zaopatrzonymi w pazury, czasami zakładają jedynie metalowe stalówki które czynią z ich dłoni jeszcze większe zagrożenie.

-Wilkołaki
Pół humanoidzi, pół wilkowie - nie ma możliwości dotknięcia ich zwykłą stalą.Na magię są szczególnie podatni, dlatego do tępienia wilkołaków wysyłało się zwykle palladynów z zaklętymi ostrzami.
Krwiożercze bestie porywające dzieci i zabijające trzodę - tak mówiono o wilkołakach, póki nie wynaleziono wywaru tojadowego.Piękna roślina, dotąd nie znana, okazała się cennym znaleziskiem.Potrafiła wywoływać skomplikowane działania homomorficzne, potrafiła mutować ludzi - a wilkołaków uświadamiała.Z potworów stali się dobrymi przyjaciółmi, choć niektóre uciekły d lasów i nadal napadają.Wilkołaki zmieniają się co pełnię w bestie - teraz przyjazne.
Co miesiąc mogły wykonywać ciężkie prace.
Niektórzy ludzie po stronie zła wykorzystali wywar tojadowy do swych celów.Dawali wilkołakom ugryźć swojego sługę, podawali mu co miesiąc wywar tojadowy - wychodził z tego bardzo dobry wojownik.Z czasem zaczęto eksperymentować.Wynaleziono potężne zaklęcie - wywołujące sztuczny księżyc.Czyniło ono z wilkołaków jeszcze groźniejsze bronie - teraz mogli się zamieniać codzień w bestie, z tym że były osłabione ciągłą polimorfią.
Kiedy nie ma pełni, wilkołak jest trochę bardziej owłosiony od innych, ma dłuższe uszy, lecz wygląda bardzo podobnie do zwykłych ludzi.
[!UWAGA!]Poprzez ugryzienie przez innego wilkołaka sami się niem stajemy.Szansa na nie-zarażenie wikołactwem to 6%.




-Anioły-

Są to istoty których nie ima się wiek, biegłe są w sztuce magii i walki mieczem. Na plecach posiadają, zdolne do aktywnego lotu, skrzydła których kolor odpowiada poszczególnym podgatunkom. Jeśli spotkasz Anioła nie oznacza to, że spotkałeś wysłannika bogów, bowiem wiele z nich zamieszkało w naszym świecie jako wolne istoty. Anioły, jeśli nie używają magii, walczą półtoraręcznymi mieczami, ciężkimi łukami lub lancami.

-Smoki-

Od eonów zamieszkują Ziemię. Tworzyły i niszczyły imperia, wynajdywały i zapominały o setkach tysięcy wynalazków. Ich rasa jest rasą długowiecznych, nie znają obawy niepamięci, chyba że zginą wszyscy posiadacze danego sekretu, kochają złoto i otaczają się nim na przekór wszystkim przeciwnościom. Wieki ewolucji ich gatunku doprowadziły do kompletnego rozłamu i rozbicia na podgatunki, doszło nawet do tego, że niektóre z nich zdegradowały się do pozycji zwierząt pociągowych, reszta zachowała zdolność zmiany z jaszczura w człowieka i na odwrót. Smok w postaci ludzkiej walczy głównie mieczem, choć i toporem nie pogardzi.



Offline

 
Wszystkie prawa zastrzeżone!Copyright by Asgaroth,

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.2sp.pun.pl www.xenoxmt2.pun.pl www.assassinsbc2.pun.pl www.mamusiuratuj.pun.pl www.narutobitwa.pun.pl