Magic Warriors

Witaj przybyszu w MagicWarriors!Przeżywaj razem z nami przygody, sesje, eventy!Vivat MagicWarriors!Vivat!Vivat!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Pora dnia:
Pora roku:
Pogoda:
Wydarzenia: Brak

#1 2008-10-15 16:27:21

Asgaroth

Stwórca

5593262
Zarejestrowany: 2008-10-15
Posty: 246
Punktów :   

Podstawy

Tutaj znajdują się podstawy gry.

1.Każdy ma na początku 100 hp(punkty życia) i 20mp(punkty magii).
2.Podstawowa waluta w grze to złoto i srebro(1 szt. złota  = 100 szt. srebra)
3.Podstawowa miara w grze to cale(1 cal=2,54 cm) oraz mile(1 mila=1,61 km).
4.Podstawowa jednostka wago w grze to funty(1 funt=0,46 kg) oraz kwintale(1 kwintal = 0,1 t)
5.Każdy ma na początku 100 złota
6.W grze obowiązują podstawowe prawa grawitacji(nie można skakać na 20 metrów i lądować jak gdyby nigdy nic, latać(Nie dotyczy ras posiadających skrzydła(np. smoki, anioły)
7.Wszystkie czynności w grze opisujemy w postaci postów.Jeśli chodzi o styl pisania - masz wolną rękę.Pisz jak chcesz, byle czytelnie i zrozumiale.
8.Jeśli gdzieś jest pusty wątek(np las), i nikt jeszcze tam nie pisał - nie krępuj się, bądź pierwszy!




Podstawy:


Walka


Regulamin walki:

1.Walka może odbyć się z wyposażeniem lub bez niego.
2.W walce jest określona liczba ciosów.Gracze na 1 poziomie mają po 2 ciosy.I tak co następny poziom liczba ciosów wzrasta.UWAGA!Jedno zaklęcie(np użycie zwoju/runy) zajmuje 2 ciosy!Umiejętności też!
3.Jeśli gracze walczą, to różnica między ich poziomami nie powinna wynosić więcej niż 2 poziomy.


Walka to podstawa w tej grze.Można ją prowadzić z potworami i graczami. Najpierw omówię walkę z potworami.



Losuję odpowiednie potwory,z którymi będzie walczył gracz.Spokojnie, nigdy nie wybiorę potwora z którym gracz na danym poziomie nie może wygrać(chyba że zapędził się za daleko).
Jeśli potwory z którymi będzie walczył gracz są już wylosowane, zaczyna się walka.Gracz tworzy temat w danym wątku w którym napotkał potwora.W nazwie tematu MUSI znajdować się nick gracza, ilość i nazwa potworów/a.Potem gracz zaczyna walkę.Pisze posta, na przykład atakuje potwora(w czasie niedokonanym, np. UDERZA, ale nie UDERZYŁ).Potem administrator, lub któryś z MG(mistrzów gry) odpisuje w roli potwora.Pod atakiem potwora, zlicza punkty życia.Potem znów atakuje gracz, i tak dalej.



Dobra,teraz przejdźmy do walki gracza z graczem.


Walka gracza z graczem czyli inaczej PvP(Player vs Player) to prawie to samo co walka z potworem.Czyli:
Do walki PvP potrzeba przynajmniej 2 graczy i sędzi.Sędzią jestem ja, Mistrz gry, lub osoba przez nas wyznaczona.Gracze robią temat, w nazwie muszą się znajdować nicki gracza i sędzi(Np.Benek(gracz 1) vs Zenek(gracz 2)-Heniek(sędzia)-TO TYLKO PRZYKŁAD!)Potem sędzia rzuca monetą i wylosowuje np.gracza 2.Więc gracz ten zaczyna pisać posta, także w czasie niedokonanym.Potem posta pisze sędzia, podlicza punkty życia, a potem gracz 1(gracz 2 zaczynał).

To tyle, co do walki.


Śmiertelność

Każdy wie, że jesteśmy poddani śmierci, nie żyjemy wiecznie.Tak jest i w tej grze.
Kiedy umieramy= stają się dla nas dostępne 2 tryby:
1. Tryb wolnego ducha - możemy krążyć po całym świecie gry, czekając aż skończy się nasz czas - wtedy powrócimy do własnego ciała.
!UWAGA!W tym trybie śmierci nie potrafimy niczego dotknąć, lecz możemy rozmawiać ze śmiertelnikami.Nie możemy wyrządzić żadnej krzywdy, nic ukraść, walczyć. tylko rozmawiać i szybować tuż nad ziemią.

2.Tryb duszy - Jest specjalny świat gdzie mogą odejść dusze po śmierci. Nazywa się on Aaetheria. Są tam lokacje widoczne tylko dla dusz.Możemy spędzić tam jakiś czas.Jest tam także możliwość zostania pomniejszym bożkiem!!!Ale tylko w rzadkich przypadkach.(w takich przypadkach statystyki wzrastają dwukrotnie)





Statystyki


Każdy ma własne statystyki. Statystyki to:
(S)iła - Jest odpowiedzialna za zadawane obrażenia,
(Z)ręczność - Odpowiada za celność, jeśli ma się dużo zręczności,a obrażenia są np. 10-20 to postać będzie zadawała bliżej tych większych(20), oraz za obrażenia zadawane bronią dystansową,
(Sz)ybkość - Odpowiada za możliwość uniku i ilość ruchów na turę.Wzrasta o 1 ruch za każde 2 punkty szybkości, każdy ma na początku 2 ruchy,
(W)ytrzymałość - Odpowiada za ilość HP.Wzrasta 20 HP za każdy punkt wytrzymałości,
(I)nteligencja - Jest odpowiedzialna za manę, oraz obrażenia zadawane od magii.Wzrasta 10 many za każdy punkt inteligencji.
Na początku ma się każdą statystykę na 1.
Gdy zaczynamy grę, mamy do rozdania 5 punktów statystyk.Możemy je rozdać wg. własnego uznania.
Profesja wpływa na statystykę.



Tak więc statystyki można zdobyć na 3 sposoby.


Sposób 1:

Statystyki można zdobyć poprzez zdobywanie poziomów.Co każdy poziom gracz ma do rozdania 2 punkty statystyk.Gracz może rozdać punkty w dowolne statystyki.


Sposób 2:


Niektóre statystyki można zdobyć poprzez trenowanie.Lecz to dosyć drogi sposób.


Sposób 3:

Statystyki można zdobyć też poprzez przedmioty.Niektóre z nich zwiększają statystykę kosztem drugiej, niektóre zwiększają statystyki czasowo, a inne z nich na stałe, dopóki się je nosi.



Broń

Każdy dzielny wojownik musi mieć jakąś broń.Na początku gracz wybiera sobie nazwę posiadanej broni(nie powinna być zbyt heroiczna, jak "Legendarny księżycowy miecz"(bo takie można zdobyć np. na eventach/w walce), tylko na początku np. Długi miecz i wpisuje ją w ekwipunku.Atak broni zależy od siły gracza.


Są 4 rodzaje broni:

-Sieczna (Miecze, topory)
-Obuchowa (Młoty, pałki)
-Kłująca (Piki, halabardy)
-Dystansowa (Łuki, kusze)



Oraz 2 typy broni do walki wręcz:


-Jednoręczna.
Bronie jednoręczne są le kkie,można się nimi szybko posługiwać, lecz zadają mniej obrażeń.

-Dwuręczna.
Bronie dwuręczne są ciężkie, niezbyt łatwo się nimi posługiwać, lecz zadają więcej obrażeń.

Broniami można zadać obrażenia krytyczne.Gdy zdarzy się taka sytuacja, broń zadaje 3x razy więcej obrażeń niż normalnie.Każda broń ma około 2% na trafienie krytyczne.


Polimorfia i Zwierzęta.

Polimorfia:
W tym świecie istnieją magowie, potrafiący przemieniać się w wiele zwierząt*, lecz większość potrafi przemieniać się tylko w jedno.Tylko prawdziwi polimorfici potrafią upodobnić się do ponad 2 zwierząt.Więcej polimorfii można zdobyć tylko na eventach, lub posiadając unikalny przedmiot.

Zwierzęta:
Każdy może wybrać sobie zwierzę.Będzie nam towarzyszyć, ochraniać, przeżywać razem z nami przygody*.
Do wyboru jest 10 zwierząt:
-Orzeł
Symbolizuje zaciętość, oraz ducha walki.
-Sokół
Symbolizuje piękno.
-Sowa
Symbolizuje mądrość.
-Królik
Symbolizuje czystość ducha.
-Gryf
Symbolizuje siłę.
-Małpa
Symbolizuje zręczność.
-Gepard
Symbolizuje szybkość.
-Wąż
Symbolizuje chytrość, przebiegłość.
-Koń
Symbolizuje pracowitość.
-Sęp
Symbolizuje cierpliwość.


*-jeśli wybierze się jedno, nie można wybrać drugiego(np. jeśli ma się jakieś zwierze, nie można zostać polimorfitą, lecz można uzyskać polimorfię na evencie)


Stany


Tutaj opiszę stany.Pewnie się zastanawiasz: co to jest?.Otóż stany, to nic innego jak sytuacje w których jesteśmy.Stany można otrzymać w walce, coś zjadając lub coś robiąc.Oto stany z ich opisami:

-Ogłuszenie:Najczęściej po czarach powodujących odrzucenie, lub uderzeniu bronią obuchową.Ogłuszenie powoduje osłabienie obrony i ataku.

-Paraliż:Niemożliwość ruchu, przez czas podany przy stanie.

-Zatrucie:Czasami po magii mroku, lub zjedzeniu czegoś.Zadaje obrażenia co turę, przez czas podany prze stanie.

-Berserk:Można atakować jedynie bronią, nie można używać magii przez czas podany przy stanie.

-Anomalia:Zabiera Mp(manę), przez czas podane przy stanie.

-Zamrożenie:Uniemożliwia ruch przez 1 turę, dodatkowo zadaje obrażenia.

-Podpalenie:Zadaje obrażenia.Czas trwania podany przy stanie.

-Szał:Podwójny atak,możliwe tylko przy HP poniżej 4%.Po użyciu nie można użyć żadnej umiejętności.

Magia

W grze istnieje magia i każdy ma jakieś umiejętności.Magia i umiejętności dzielą się na żywioły: Ogień, woda, ziemia, powietrze, światło i mrok.

Prawdziwej magii mogą się nauczyć tylko prawdziwi magowie.Wystarczy, że nauczą się kręgów.
Lecz nie przesadzajmy zbyt bardzo...1 poziomowi gracze nie zrobią od razu potężnej kuli ognia, wiadomo.Jednak wysoko poziomowa postać, z większym doświadczeniem będzie zadawała większe obrażenia danym czarem.
Czarodzieje swojej profesji mogą używać magii na co dzień, lecz tylko słabej, w porównaniu do zaklęć w walce.Władca żywiołów może na przykład wywołać orzeźwiający wiatr, czy lekko potrząsnąć jakimś przedmiotem.Nekromanta natomiast spowodować zatrucie pokarmowe itp.

Są magie na odległość(np kula ognia), jak i działające po dotknięciu(leczenie).






Artefakty

Artefakty, to magiczne przedmioty, podnoszące statystyki, umożliwiające robienie różnych rzeczy(np.chwilowe latanie)

Artefakty można kupić, znaleźć lub dostać.

Niektóre artefakty umożliwiają rzucanie poszczególnych czarów.Lecz aby to zrobić trzeba się zwrócić z prośbą do alchemika, alby naładował artefakt magiczną mocą.


Doświadczenie

Na wyższy poziom można przejść gdy zbierze się odpowiednią ilość punktów doświadczenia(PD).PD zdobywa się za każdą wygraną walkę i traci za każdą przegraną.Spis poziomów:

1-0 PD
2-500 PD
3-1200 PD
4- 2400PD
5-3600 PD
6-5100 PD
7-9500 PD
8-14000 PD
9-21000 PD
10-40000 PD
11-75000 PD
12-130000 PD
13-300000 PD
14-600000 PD
15-900000 PD
16-1400000 PD
17-3000000 PD
18-8000000 PD
19-12000000 PD
20-30000000 PD

Poziomów jak na razie jest tylko tyle.


Gdy zbierze się odpowiednią ilość PD, można awansować na kolejny poziom.

Za zabicie danego potwora, zdobywa się daną ilość PD.Po przegraniu walki, PD zmniejsza się o 10 % i traci się jeden przedmiot który ma się przy sobie.
W walce z innym użytkownikiem także zdobywa się i traci PD.Ilość PD otrzymanego za wygranie takiej walki zależy od różnicy poziomów.(Czyli jeśli o 2 i 3 poziom walczą i 2 poziom wygra, to dostaje ileśtam % więcej PD niż gdyby wygrał z równym sobie.Lecz jeśli 3 wygra z 2, dostaje mniej doświadczenia, niż gdyby walczył z 3 poziomem)

2 poziomy niżej: 10% PD
1 poziom niżej:50% PD
Równy poziom:100% PD
1 poziom wyżej:150% PD
2 poziomy wyżej:200%  PD

Offline

 
Wszystkie prawa zastrzeżone!Copyright by Asgaroth,

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.assassinsbc2.pun.pl www.mamusiuratuj.pun.pl www.narutobitwa.pun.pl www.freerunning.pun.pl www.xenoxmt2.pun.pl